sofieandersson

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Sofie Andersson - 31 augusti 2011 19:11

Nu har jag ätit korv och potatisbollar, inte så jätte gott men men..åt mest grönsaker.

just nu sitter jag bara vid fb.bdb och så. skriver sen sötnosar ! 

puss

Av Sofie Andersson - 31 augusti 2011 18:16

Nu ska jag äta, venne vad men men säkert gott !

kram 

Av Sofie Andersson - 31 augusti 2011 17:38

Hejsan på er ! på E.P -n idag dansade alla zumba, så grymt roligt !   känner mig lite stolt också som nästan kunde allt (y) heh.. sen gick jag hem, tog mellis och efter en stund kom Madde och Julia. 

Kan tyvärr inte lägga ut någon dagens outfit nu, det får bli senare.


btw: här är dagens låt



puss

Av Sofie Andersson - 31 augusti 2011 12:04

Nu är jag i skolan, inne på mobilen. Har precis ätit lunch, snart äre dags för engelska :)

Ovido - Quiz & Flashcards