sofieandersson

Alla inlägg under november 2011

Av Sofie Andersson - 30 november 2011 19:05

yes, signerad eric saade volym 2 skivan ! :D

 

Av Sofie Andersson - 30 november 2011 18:28

Nu har jag käkat lite mat, ungefär wokat med kycklig och inisk smak, skit gött ! har inte gjort något speciellt idag.

dagens outfit: 


 

t-shirt - ica maxi elr nått (?)

mjukisar - bik bok 


peace 

 

Av Sofie Andersson - 28 november 2011 18:06

Halloj ! Nu sitter jag i bilen påväg till Västerås, ska till Ikea för att köpa lite grejjor till mitt rum, det blir gött troja!

Av Sofie Andersson - 27 november 2011 00:06

Hej hej, sov hos madde igår, hade överasknings fest för lovisa eftersom hon fyllde nyligen :) det var as gött ! tacos till mat, massa godis,chips och dricka och en massvis med skratt !   sen kom moa och robin vidare igår, ..  och molly åkte äntligen ut, amanda ut nästa tycker jag, och hoppas! är fortfarande förkyld, ah täppt och jätte hostig :/ men gick till skolan i fredags ialafall, va feberfri då :)          Just nu chillar jag lite bara med min fina familj och hare gött. vill verkligen att snönn ska komma snart, inte långt kvar till julafton (y) nice nice.. detta blir sista inlägget idag, orkar nt skriva mer, lite små trött, ska lägga mig i sängen och kolla tv.    bjuder på bild :) 

peace!  








































Av Sofie Andersson - 24 november 2011 21:53

Nu tänkte jag göra mig iorndning och sen sova, tror jag går till skolan imorgon :)

god natt alla fina !

Av Sofie Andersson - 24 november 2011 21:50

jag skickade mitt porträtt av moa til hennes facebook, dåg detta nu:

  •  Moa Lignell gillar ditt foto i Moa Lignells logg.
 
såååå glad att hon gillade det !   
Av Sofie Andersson - 24 november 2011 19:10

åt nyss lite wokad mat, åh så gött ! :)

Av Sofie Andersson - 24 november 2011 17:21

Nu är mitt porträtt av moa klart, men är nybörgare på att rita så det blev inte så bra. för moa är sååå mycket finare än min täckning !
 
 
 
men vad tycks? :)
 
peace!

Ovido - Quiz & Flashcards