sofieandersson

Alla inlägg under april 2011

Av Sofie Andersson - 27 april 2011 17:27

Idag hade vi genrep inför imorn, på elfolk arena ska jag ju dansa så jag är jätte nervös ;o

Det gick ganska bra på genrepet idag men det är en liten sen så det är väldigt trångt när sångarna/kören oxo är på sen..

Men det går bra hoppas jag! ^.^  


Skriver mer senare, hare bra så länge!


/ Sofie





Av Sofie Andersson - 26 april 2011 11:35

Hej hej alla bloggare ! 


Har inte bloggat på länge, men nu så ! :)

Idag är jag hemma från skolan för jag är sjuk  ..

Men imorn äre viktigt att komma, för vi har genrep på EP-n. ( love it )

Jag och några till dansar dåe, kören sjunger och ah det kommer bli awesome helt enkelt !


Älskar er som kollar bloggen !


puss puss /  Sofie


Av Sofie Andersson - 20 april 2011 16:42

 

 

 

 


/ love sofie

Av Sofie Andersson - 20 april 2011 16:34

Nu har jag varit på kryssningen och det var såå härligt !  

har badat, solat och haft massor med kul på Birka Paradise.


På måndag kväll var det en underbar måne, stor och gulfärgad, den var låg ner mot vattnet så det speglade sig härligt !


hare bra jag skrever senare. 


btw: bjuder på en bild från kameran

/ Love sofie andersson

     

Av Sofie Andersson - 13 april 2011 18:40

Nu är det 4 dagar kvar till kryssningen!

jag längtar för fullt! <3


idag: idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan, haft EP. gick hem och åt mellis   

och sen chillat lite. Nu sitter jag här !


hare bra, älskar er alla som kollar min blogg!

/ Love sofie

Av Sofie Andersson - 13 april 2011 18:40

   Du är så underbart fin gmn !

saknaden är så stor! 6 år troja det har gått utan dig! varför flyttade jag!?

btw: vill verkligen ha ditt utseende michelle!

älskar dig  

Av Sofie Andersson - 13 april 2011 15:26

 Nu är det bara 5-dagar kvar till jag, ida, lovisa och min syster nathalie ska på kryssning !    Jippie !   


ska bli så roligt! vi ska då åka med Birka Paradise och dårå bada i utomhus polen det är på båten!

skönt att slappna av på påsklovet på en härlig kryssning med mina bästavänner!


hare gott! / Love sofie 

Av Sofie Andersson - 13 april 2011 15:19

 Hoppas !

Har velat köpa löshår jätte länge nu men har aldrig lyckats att spara så mycke,

men sen hittade jag en sida fannyhair.se där det kostar 499:- och det är jätte fina löshår där !

hoppas bara jag får köpa det, det är ju iallafall lite billigare än vanligt..

isåfall den här färgen eller svart:) ♥


   

Love sofie  ♥

Ovido - Quiz & Flashcards