sofieandersson

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Sofie Andersson - 26 augusti 2011 16:57

tycker den här låten är bra, speciellt texten :)

här kommer dagens låt mina vänner  !



kram

Av Sofie Andersson - 26 augusti 2011 16:53

   



saknar dig min älskade vän !

R.I.P   24/0811 </3

Av Sofie Andersson - 26 augusti 2011 16:45

Hejsan, har inte lagt ut på läänge,men..ah.. min kanin dog i onsdags..</3  

jag har varit skit ledsen, hade henne i 5 år, satt alltid och kramade henne om jag var ledsen eller jätte glad.. dom senaste veckorna var jag hos henne nästan hela tiden..i måndags sa mamma att hon kommer dö i veckan, hon var såå smal och trött. vi tvättade henne i tisdags troja och då stog hon knappt upp.. sen i onsdags var hon död..

igår hade vi begravning, kan inte lägga up bild nu tyvärr..

kram

Ovido - Quiz & Flashcards