sofieandersson

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Sofie Andersson - 19 augusti 2011 20:15

Nu ska jag watcha film med söta Lima :) filmen heter Hårton som handlar om nån elefant, go' natt mina vänner !  Kram  

Av Sofie Andersson - 19 augusti 2011 17:23

Hej ! Det vart inge gurka eller inlägg igår, ville ha gurka.. 

idag tänkte jag och tjejjerna åka till badhuset men det blev inte av.. men men, kanske blir av nästa helg istället. Jag har någe kul att berätta !

jag ska ta ett till hål i örat imorgon och shoppa ! Jippie ! 

tänkte köpa lite jeans och sen får vi se, börgar ju bli lite kylit. tycker jag iallafall,

vad tycker ni ?  kanske lägger ut bilder på örat och vad jag köpt imorgon, om vi hämtar datan i säby..


Snart ska vi äte lite grillat.muums ! 


Puss & Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards