sofieandersson

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Sofie Andersson - 18 augusti 2011 16:49

Nu är jag hemma från lovisa, nu sitter jag här i huset med ida och syrran, ska snart äta skulle jag tro. lasagnette, mums !    ikväll kanske det blir av o sova hos lovisa med ida och syrran,kul, like always ! ♥ men innan det åka till stugan och kolla till kaninerna/pytte... Nu måste jag gå iväg och handlar gurka !  hahaha.

skriver efter maten!


puss & kram 


Av Sofie Andersson - 18 augusti 2011 12:29

Hej ! sitter och väntar på att Lovisa ska bli färdig, vet inte direkt var vi ska vara för ida och nathalie(syrran) ska vara med oxå. men det blir nog bra !   kram 

Av Sofie Andersson - 18 augusti 2011 12:19

God morgon mina vänner, eller ska jag säga förmiddag ? :)  Vaknade kanke halv tolv, åt fruckost, mm jätte gott med äggmacka ! nu har jag precis fixat mig lite..

här är dagens outfit ! :)

     Vart kanska dåliga bilder.

puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards