sofieandersson

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Sofie Andersson - 17 augusti 2011 17:31

Halloj !  Har lyssnat på mycke musik idag,men mest denna, här är dagens låt !


 


kram

Av Sofie Andersson - 17 augusti 2011 17:28

Hej ! Det jag menar med 'låtar' på omröstningen asså inte när jag sjunger, de vill man ju inte höra.xd  jag menar youtube,  om någon missupfattade eller så ! :D 

Av Sofie Andersson - 17 augusti 2011 14:55

Hej, här har ni dagens outfit ! :)


  

Blus - sisters

höga byxor - ginatricot

dubbel leopard ring (syns inte på bilden) - glitter


kram

Av Sofie Andersson - 17 augusti 2011 13:06

Hello ! Nu ska jag äta frukost ! Macka och oboy !  

Av Sofie Andersson - 17 augusti 2011 12:20

Hejsan, jag vaknade nyss, somnade runt tre ikväll/idag för att Anders katt Gustav höll mig vaken, han ''mjau-ade'' hela tiden och lekte med mina fötter. Sen släppte jag ut honom, så jag somnade tillslut !   

Svängde förbi stugan igår och hämtade datan, med webb-kamera så det blir en

 dagens ''outfit'', eller foto från tellefonen.

Ska vara med Ida idag tror jag, eum, ah jag skriver mera sen och lägger ut en ''outfit''.


puss

Ovido - Quiz & Flashcards