sofieandersson

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Sofie Andersson - 7 augusti 2011 17:36

hejsan gullungar !

jag har fixat lite med sofies blogg nu, hoppas hon är nöjd !

Annars får hon säga till så gör jag om det, till hon blir nöjd ! :)

 

Ni får ha det bäst !

Titta gärna in på min blogg också !

http://ensamflickaa.bloggplatsen.se/

/Minnamadeleineparkkila♥

Av Sofie Andersson - 7 augusti 2011 16:33

Hej !

jag var bara tvungen att lägga in ett litet inlägg ! ^^  Ang. inläggen * förlååt!* så skrev jag att det inte var några frågor, men jag tror det måste ha hackat lite, för jag såg nu att det var 3 frågor :)  Det var ganska roligt! tack till er !  



kram sofie

Av Sofie Andersson - 7 augusti 2011 16:18

Hejsan! det var tyvärr inget mer inlägg igår, jag mådde inte så bra.. jag vart ganska vit i ansiktet,darrig och svimfärdig.. inte kul alls ;s jJust nu sitter jag och tjejjorna och kollar på 'ghost wisper' (stavning?). Jätte spännande ! :)

Idag blir det ingen ''dagens outfit'' heller, jag änvänder en jätte seg liten plutt data just nu och den är vääldigt seg! Men åker till pappa senare ikväll, mycke bättre dator där. Så då blir det nog en ''outfit''.

Just nu mår jag ganska bra, känner mig lite darrig fortfarande..men annars äre jätte bra!

Har inte så mycket att skriva, eum.. jo, jag kanske tar ett till hål i örat den tjugonde (y)

nice nice.. eum.. det var allt just nu, skriver när jag kommer hem till pappa och lägger ut en ''outfit'.


kram sofie

Ovido - Quiz & Flashcards