sofieandersson

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Sofie Andersson - 30 augusti 2011 20:50

Halloj. jag har inte varit ''aktiv'' på hemskt lenge sen tycker jag :o förlåt mina vänner !

men ida har jag iallafall fått första läxan i 8-an, tyska.. -.- men men.. och sen varit med mina kååmpisar oså, nice nice ! (y)  tänker fixa mig inför kvällen snart, bortsta håret och tänder, tvätta anskiktet .mm. jag försöker verkligen att tvätta mitt ansikte varge kväll och så, men det glömms bort ibland, har ju ganska många finnar... -.-' jobbit!

men ska köpa lite nya ansikts rengöringar som en vän till mig har som jag prövade förut, funkade jätte bra! kommer dock inte ihåg vad det heter nu.

Nu ska jag göra mig i årdning för natten, skriver efter skolan imorgon för jag hinner inte på morgonen. 

 puss & kram på er och sov sött !

Ovido - Quiz & Flashcards