sofieandersson

Alla inlägg under juli 2011

Av Sofie Andersson - 28 juli 2011 16:42

Hejsaan !

Nu tänkte jag ha en frågestund :)

förlåt så mke att jag inte varit inne å ett tag :/ !


Snälla fråga på hur mycke ni vill !

jag svarar å dom när jag kan och har tid, så kolla noga å bloggen.


puss och kram


ny bild !


 

Av Sofie Andersson - 24 juli 2011 12:39

Idag vaknade jag runt nio tiden, Anders och Lima skulle komma vid tio ungefär. Just nu gör jag inte så mycke, drar snart til Västerås, mamma och Anders målar och bygger lite i förådet och den nya toaletten. Stugan ska byggas ut snart... nice nice ! :)


som ni ser har jag ny header, ville inte ha så stor, såg lite konstgt ut. men är fortfarande inte riktigt nöjjd, någon av er som snälla kan hjälpa mig? :D


Puss

Av Sofie Andersson - 24 juli 2011 11:54

Hej ♥

Här är dagens ''outfit''


 ¤ Linnet är köpt på BikBok

 ¤ Skortan är köpt på Cubus

 ¤ Mysbyxorna är köpta också på BikBok


Om ni undrar vart ringen är köpt så, Glitter :)


(allt är köpt på Tuna Park)

 

puss

Av Sofie Andersson - 23 juli 2011 19:35

Hejsan !

Jag har inte varit inne på ett tag, förlåt för det!

Jag har tänkt lite om min blogg :)

Detta ska jag ändra/lägga till :


¤ Dagens 'outfit'


¤ Frågestunder


¤  KANSKE börga med video inlägg :)




Mer förslag?

fråga på eller svara på vad ni vil se mer av ! :)


_________________________________________________________

Nu dethär med övertexten: GLAAD :'D

Jo... min mamma har dejtat en kille ganska länge nu, dom har bestämmt för att bli tillsammans och flytta ihopp i höst.

han bor då i hus, och jag har bott i lägenhet hela mitt liv och har alltid velat bo i hus! :)) Han är verkligen jätte rar och snäll, min mamma är så lycklig med honom,*HAPPYFACE* 


__________________________________________________________


Idag:

Jag vaknade runt halv elva, skulle bort vid tre, hos Anders (mammas kille)

och äta middag med hans barn och min familj oså.

Efter det åkte vi hit, tillbaks till stugan och Felicia ska sova här inatt, just nu är Lima, Anders dotter  här också. mys! Dom leker så sött !


det var lite om idag och vidare.. skriver förhoppningsvis imorgon.

 

puss

Av Sofie Andersson - 18 juli 2011 21:24

Hej,

dett inlägg blir kort, nu ska jag kolla på joan falk som är på tv (y) vet inte vilken det är just nu men får se det nu. puss o kram !

Av Sofie Andersson - 17 juli 2011 20:21

God natt alla därute  

Av Sofie Andersson - 17 juli 2011 20:04

Hejsan!


Nu är jag äntligen hemma från öland, det var så härligt men dom sista dagarna börgade jag längta hem.. just nu är jag lite depp..tänker på en kille som jag vartit ihopp med, jag saknar det han och jag hade, så sjukt mycket!

Han var värkligen min största första kärlek, han var min prins! Han var och kommer bli den bästa killen jag träffat..

- he made me happier than i ever thauogt i could be, he treet me like a rose -

 

Imorgon ska jag iallafall

träffa tjejjerna, kul!



Puss


Av Sofie Andersson - 7 juli 2011 23:09

Go kväll ! :)


Har inte skrivit på ett tag, i stugan är det ju lite krångligt med internet.. -.-

Men goda nyheter nu iallafall, åker till öland med syrran och pappa imorgon !

Jag var där förra sommaren för första gången, det var verkligen as mysigt !

Nästan vita stränder och så mjuk sand!


bild:

  (böda sand)

Har tyvärr inte med datan dit och har inga pengar på mobilen så jag kan inte göra några inlägg från mobilen heller :(  

ses om 10 dagar ! puss o kram

/ sofiieandersson

Ovido - Quiz & Flashcards