sofieandersson

Alla inlägg under maj 2011

Av Sofie Andersson - 31 maj 2011 18:16

Hejsan gullungar !❤


Ida kom för en stund sen, när jag åt lite mat, hahaha gud vad äckligt riset vart! ;o

 hon ska sova här iallafall, as kul! älskar dig ida kontio !

Vet inte riktigt vad vi ska göra än, men eftersom vädret är så härligt

kan man ju alltid sola lite, är så blek !

Jag kan skriva mer senare ikväll, kanske nån bild eller så.

puss och kram !

Av Sofie Andersson - 31 maj 2011 13:52

He hej !

jag har haft mycket att göra b.la träna på prov och städa, vi har haft rätt mycke prov o så, men nu är man ledig från skolan

nu bloggar jag på ! :)

Sitter och kollar igenom tidningen halens, skriver ner lite som jag gillar o så.

skriver mera sen. ha det bra så länge. puss !

Av Sofie Andersson - 25 maj 2011 14:04

Hesjan hejsan ! :)


I morse var jag hon tandläkeren,

spände tandställningen dåråh ;s

Sen fick jag veta att i April ska jag få ställning

på underkäken oxå :(

Har ganska ont i munnen nu asså,

spänner som fan.


Sen var jag i skolan så klart,

nu sitter jag här, hade ingen Ep som var jätte syynd !


Jag skriver lite mer om en stund.

basmekram till er !





Av Sofie Andersson - 23 maj 2011 20:56

Dett blir lite snabbt!


Godnatt bloggen!

Nu ska jag hoppa i säng, tycker ni kan göra det med faktiskt skriver imorn efter skolan,

sov gott, sweet dreams!

puss o kram!

 
Av Sofie Andersson - 23 maj 2011 18:31

Nu är det inte långt kvar till min födelsedag! ♥   

den 7 juni fyller jag 14 ! yeeah!

Det passar så bra också, klassen ska till Parken Zoo då också,

tror att vi fick välja att bada elr kolla djuren dårå.

Jag har önskat mig löshår ganska länge, hoppas jag får det, känns det faktiskt :D


puss och kram


Av Sofie Andersson - 23 maj 2011 17:48

Hej sötnosar !


Lite om idag då! :)

Varit i skolan såklart, sista veckan med ''riktiga'' lektioner, sen lite städning, sen...SOMMARLOV!

Sen gick jag hem och käka lite, satt framför tv.n lite och nu här o bloggar :)


Har mycke platts nu i garderoben efter rensningen, så får vell fylla på med sommar kläder snart ;p

här kommer bilder på 2 linnen, en tunika och typ en klänning mest

linne men men ♥

       

Jag skriver lite senare om jag kan, puss o kram!

Av Sofie Andersson - 20 maj 2011 12:21

Hej!

 

Nu är jag sjuk, igen! Jag vaknade idag och hade lite huvudvärk men jag gick till skolan ändå, när jag väl kommer dit känns det inte så farligt. Sen efter nio tiden ungefär får jag jätte ont !

Och nu tror jag att jag har feber, känns så iallafall. men men.

 

Jag skriver lite mer senare idag och kanske lägger ut en bild eller så, hoppas ni mår bättre än jag gör!

 puss & kram

Av Sofie Andersson - 18 maj 2011 16:40

Den här är så söt!, vill ha vill ha!

fanns många färger också!

jag gillar leopard mönster, så gulligt enligt mig.

 

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

~ Go youre own way

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

      

Senaste inläggen

       

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards