sofieandersson

Alla inlägg under mars 2012

.

Av Sofie Andersson - 14 mars 2012 16:26

Har varit jätte dålig uppdatering, men har typ inte orkat blogga.. sorry sorry. 

Av Sofie Andersson - 6 mars 2012 17:41

Hej ! Vid 18:00 ska jag ha nån typ av konfermations träff, det där med redovisningen. Snart kommer nog Lovisa, tror hon åker med oss dit :)  Jag skriver nog lite efter det, peace !

Av Sofie Andersson - 6 mars 2012 16:41

Detta tycker jag är jätte fränt !    vill ha det till sommarn (L)

             

 

svarta tröjan menar jag på denna bild !

(tog denna bild från någon annans blogg om ni undrar).



Läckert va !?   

Av Sofie Andersson - 6 mars 2012 15:58

Så ! Nu har jag gjort klart en konfermations redovissning som vi ska läsa upp (tror jag)  ikväll, vi skulle skriva om något i polen eftersom vi ska dit :)  Lyssnar nu på lite musik och chillar, här är är dagens låt  !


http://www.tv4.se/idol/klipp?videoid=2100075&treeId=3020205  - yes, från idol så det blev ingen video, men jag lyssnar på Moa Lignell - Carry you home & Who you are.  Har den stora datan så det blir ingen dagens outfit today, tyvärr. Men någon bild kan ni få se iallafall, here yoy go !


   J  


Jag älskar er ! <3

(från lägret)

 


 BTW: Denna är riktigt go film ;)    

kraam










Av Sofie Andersson - 5 mars 2012 18:49

Hej hej ! Jag var på konfermations läger i helgen, vi sov i kyrkan också! Det var jätte kul att alla sov tillsammans oså :) Annars har det inte blivit så mycket inlägg, har pluggat en hel del ska ni veta, no prov imorn, typ syror och baser, kemiska tecken osv. Puuuh! Jobbigt ! -.-' . Nu lyssnar jag på Nickelback - far away, älskar låten ! Och pluggar mer no.. Har fortfarande INTE läst ut boken, 10-30 sidor kvar, jag HATAR att läsa.. Blää :C. Hörs snart, efter maten eller någe :) Kram Sofie

Av Sofie Andersson - 2 mars 2012 18:30

Hej hej ! Va ett tag sen. Nu är jag hos pappa, ska strax äta. Luktar jätte gott från köket ! Imorgon blir det konfermations läger på hemma plan, men dom ville nt säga vart vi ska sova ^^ , blir spännande ! Hörs snart ! :). peace

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

~ Go youre own way

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

      

Senaste inläggen

       

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards