sofieandersson

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Sofie Andersson - 14 augusti 2011 22:09

Hejsan.. jag är fortfarande jätte ledsen..sitter och gråter så att jag nästan inte kan se bokstäverna på tangentbordet..vill värkligen inte förlora pytte ! </3  :'''(


God natt alla därute, hoppas ni får en mycke bättre kväll än mig..


puss o kram !

Av Sofie Andersson - 14 augusti 2011 18:57

Hej.. jag är ganskadeppig nu på en gång, mamma berättade nyss att min kanin kanske inte lever så länge till.. hon har börgat dra sig undan mycket, äter inte heller så mycke längre, jätte mager o så..9 år gammal..har haft henne i 5 år..min bästavän, minnerna kommer fram i huvet direkt, när jag fick henne, döpte henne och allt det där..

ah ja.. mitt hjärta  krossas om hon dör..   .


här kommer en av dom första bilderna som jag tog på henne:)


     

älskar dig Pytte !

Av Sofie Andersson - 14 augusti 2011 18:41

Hej ! Nu tänkte jag ha frågestund igen !  


jag svarar direkt påfrågan, några andra svarar på inlägg oså men inte jag.. ^^

så fråga på gott folk !


puss 

Av Sofie Andersson - 14 augusti 2011 18:36

Hej, detta är dagens låt, ville börga med det ungefär :)



Av Sofie Andersson - 14 augusti 2011 18:03

Helluie !  Har inte 'uppgadera'  på läänge, dumma internett hemma i säby, lilla datan...

Har inte heller blivit dagens ''outfit'' på väldigt länge, tänkte lägga upp flera stycken förra veckan men webbkameran hos pappa är lite knepig,jo för att när man tagit bilden och ska lägga upp den försvinner den (?) WEIRD ! :s

Just nu sitter jag här i huset, eum... det kom några och kollade på lägenheten idag :) så vi kanske flyttar nästa månad :) Jätte glad ! Men här hos anders/snart oss är det ingen webb kamera, så jag berättar vad jag har på mig istället, hoppas det duger :)


Svart som gällde idag :)

svart topp/linne - vet inte, har haft den i garderoben ett tag, men den har några nitar på och typ som snören, svårt att beskriva men jag lägger upp en bild när jag kan oså. 


svarta höga byxor - ginatricot


Det var de.. eum, ja jag mår iallafall super fint, fast fryser lite..


kram sofie

Ovido - Quiz & Flashcards