sofieandersson

Alla inlägg under februari 2012

Av Sofie Andersson - 26 februari 2012 09:49

Halloj ! Sov hos julia inatt med Mathilda också, trevligt trevligt har vi ! :) Idag ska vi till tuna park runt elva, behöver köpa nya brallor och kanske hittar nått till ;) vi ska vell snart äta fruckost kanske,vi får se. Peace

Av Sofie Andersson - 24 februari 2012 19:29

Halloj folket ! Har varit ganska upptagen dom senaste dagarna, varit och åkt skridskor, varit i badhuset, läst en massa och igår sov jag hos bästa Mathilda :) nu är jag helt slut, gummi ben och orkar knappt gå, blir nog tidig säng gång idag :s nu har jag lite fredags mys med familjen och Lovisa, gött det ! Ha en awesome fredag kväll ! Kram Sofie

Av Sofie Andersson - 20 februari 2012 14:43

Hejsan ! Idag vaknade jag runt 12 -tiden kanske, sen åt jag lite fruckost, checkade tv och nu är jag här vid datan :) vad ska man göra idag då? hmm, tror jag ska plugga lite, inte klar med en so inlämning och måste läsa ut en bok :s åh vad jag hatar att läsa ! -.-' Men på onsdag ska jag till isstadion med syrran,mamma,felicia och vet inte om det blir någon mer, sen på torsdag blir det nog badhuset :) Sen är det nog denna lördag jag ska till sälen (?) tror det va det i alla fall ^^. Blir nog bilder sen ska ni se ! Kommer nog inte skriva så mycket idag men vi får se. Hoppas ni har en bra dag !

peace

Av Sofie Andersson - 19 februari 2012 16:04

Här är dagens låt :)

Av Sofie Andersson - 19 februari 2012 16:01

 Åh vill verkligen ha dennaaaa ! :')  finfiiin alltså !  

Av Sofie Andersson - 19 februari 2012 15:49

Hej hej ! Igår sov jag hos bästa Mathilda med syster Julia också, hade grymt kul ! Och gissa hur jag vaknade imorse? jo, mathilda och julia hade..KUDDKRIG !    

Sen åkte jag hem tidigt, eller aa blev hämtad. För min bror och hanns barn Felicia skulle komma, så det var vell runt 12 tiden.

Åt lite käk med familjen, och go' efterätt vart det också! Chokladpudding med vaniljvips ^^ muuums fillibabba ! ♥♥♥. Nu njuter jag bara av lovet, sova dagrana långa osv, åh vad gött!


peace

Av Sofie Andersson - 17 februari 2012 16:45

Halloj ! Nu vilar jag lite, huvudvärken börjar komma tilbax.. -.-'.Just nu sitte jag och sjunger lite oc checkar runt. Men imorn ska jag nog sova hos mathilda tillsammans med julia också :)

det blir härigt de !


peace!


Av Sofie Andersson - 17 februari 2012 16:00

Tack Mathilda bästavän för låt tips, dagens låt people !


Ovido - Quiz & Flashcards