sofieandersson

Alla inlägg under november 2011

Av Sofie Andersson - 20 november 2011 20:08

Halloj ! nu har jag ny header ! vad tycker ni? :) den här gjorde jag oxå själv, få se vilken av maddes elr denna som blir bäst :) hihi eller så får ni välja ? :)

ska  snart fixa mig för kvällen, bjuder på en bild så länge ! :)

 

nyss tagit den :)


peace freinds!


Av Sofie Andersson - 20 november 2011 19:56

jag bara lskar den här låten som moa lignell sjöng i fredags !

peace!

Av Sofie Andersson - 20 november 2011 19:53

Har nyss ätit, vart lite sent men det var gött ! vart potatisgratäng och kött :) skulle ha blivit efterätt men vet ej om det blir :p

peace!


Av Sofie Andersson - 20 november 2011 17:43

  ny bild people! (ser-typ-lessen-ut?)


släng in en kommentar snälla !

Av Sofie Andersson - 20 november 2011 17:24

Hejsan, jag vet, det var skit länge sen !! jag har pluggat mycket och städat. tack till er som iallafall tittar på den fast jag inte skrev på länge, förlåt.

Madde ska nog fixa om en nny header till mig, det blir gött !

denna helg har jag softat med mina vänner, nice det. bara kollat på film och käkat godis..massa godis!  

idag har jag ocskå bara chillat, tvättade håret i morse, sen lekt lite med Lima också. vart en bra dag tycker jag !

vet inte varför jag skriver just nu men, aa.. Just nu kollar jag på 6-an, vet inte riktig vad det är, tror det heter face off.. läskiga maskar ju ;o haha.

I fredags kom moa med en vecka till! yeees!! överlycklig när hon sjöng fields of gold ! älskar låten när hon sjunger den! bara väntat på att hon skulle det.   all love to moa lignell!

här är låten:


ska snart äta tror jag, luckar gött iallafall !

peace !  

Av Sofie Andersson - 13 november 2011 22:03

nu tänkte jag hoppa i säng, sov gött !

Av Sofie Andersson - 13 november 2011 17:40

 

Av Sofie Andersson - 13 november 2011 17:20

Nyss ätit, det blev kyckling och ris, gött !

Ovido - Quiz & Flashcards