sofieandersson

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Sofie Andersson - 8 november 2011 20:40









F
örsta frågan! :)



idakontio



idakontio

Tisdag 8 nov 20:32

tjenare sosso vem gillar du:P
heheh hade inget och fråga, älskar dej sofiiie

 
jag svarar:
- hej hej polarn!
jag gillar ingen.
hehe, älskar dig med iiiidaa 

Av Sofie Andersson - 8 november 2011 20:27

kom ihåg att fpga frågor!,har ju frågestund fifan   snälla, skulle vara så gött !

Av Sofie Andersson - 8 november 2011 20:11

Hejhej, det blev inte nått inlägg efterskolan, men förklarar nu, julia förljde med hem, sen var jag jätte trött så jag råkade ta en powernap i hennes knä ^^, haha! och kan inte lägga ut nån dagens outfit nu, kanske inte ikväll(snartkväll) heller, för jag har den stora datan utan webb -.-

Har en låne tellefunk nu, tack bror! samma som min gammla, men saknar alla bilder o alla kontakter osv..faan!  men vår hoppningsvis en ny, likadan som förut.. -.-

Cya later!

Ovido - Quiz & Flashcards