sofieandersson

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Sofie Andersson - 23 november 2011 14:28

Har flätor i nästan hela håret, osen satt det i en toffs :)

here coms pics!

(hade det igår med så därför inte samma kläder)


      

tycks? släng in en kommentar! ♥


kram sofie

Av Sofie Andersson - 23 november 2011 14:16

Måste berätta bara xd

Hade en as grym, men lite wierd dröm inatt ! jo det v ar så att jag var typ på hemköp med mamma och syrran, osen helt plötsligt står.. min idol, MOA LIGNELL  där   !! och jag typ börgar små gråta och skrika till min mamma att hon står där, sen går vi fram till henne och jag får en kram och en jätte stor autograf, sen säger typ mamma att hon är släckt med moas mamma osv, hel galet men ah. sen typ är hon hos oss i en hel vecka och vi blir vänner !

asso jag typ dog när jag vaknade ;o, fast sen vart jag lite smått lessen för att det var en dröm, vill verkligen träffa henne oså,haha.. ♥

Av Sofie Andersson - 23 november 2011 14:02

Hejsan :) är hemma idag med, vart lite sämre igårkväll efter jag gick fackeltåg med konfermationsgruppen, var jätte kallt så aa, får skylla mig själv ^^ vi skulle besöka kyrkogården oxå, och gå in i kapellet..åh, tårarna bara rann ! fick minnen i huvet av mormor ooch gammelmormor..saknar er !♥ 

Vaknade halv elva idag ungefär, nyss ätit en macka, nä facktiskt två :) och fixat mig lite. dagens outfit, here it come!

linne - bikbok

typ stickad ''övertrjöjja'' - halens

mjukisar - bikbok 



dagens låt också, fast faktiskt två låtar! :)

  

 &



peace :)

Ovido - Quiz & Flashcards