sofieandersson

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Sofie Andersson - 9 november 2011 20:26

dagens låt:

Linni - jag flyger fram

Av Sofie Andersson - 9 november 2011 20:13

Dagens outfit:

    


skjorta - bik bok

Linne - ginatricot

mjukisbyxor - bikbok

Av Sofie Andersson - 9 november 2011 19:46

Ingen bild

Ange

Onsdag 9 nov 19:30

Hey!
Vad är din favvo film?


Gillar du skolan?


Vad är ditt intresse/hobby?












jag svarar:


halloj!


Vad är din favvo film?

- jag vet inte riktigt, gillar många filmer, bl.a last song, dear john, några twilight filmer osv :)


Gillar du skolan?

- nej inte så mycket längre.. men älskar att träffa mina vänner där! :D


Vad är ditt intresse/hobby?

-inget just nu, har dansat förut med det vart lite för enkelt och inte så bra 'moves', kanske börgar igen fast på lets move, men vet aldrig! :) men jag på fritiden brukar jag vara med vänner,sitta vid datan som tex bdb,bloggen,fb osv,fota i band på naturen eller lite på mig, aa lite blandat :)

hoppas du fick reda på det du ville Ange!




Av Sofie Andersson - 9 november 2011 18:19

mattissssss

mattissssss

Onsdag 9 nov 18:17

hejsan ,
vad gillar du att göra på fritiden?
vad är din högsta önskan?
vad önskar du dig i julklapp?
hur tycker du att en äkta vän ska vara?


hoppas de räcker, kom inte på något mer..
puss!













svar:


hejsan mathilda!


vad gillar du att göra på fritiden?

- jag gillar att sjunga,dansa ibland, vara med kompisar,fota,sitta vid datat och lite till :)
vad är din högsta önskan?

- jag vet faktiskt inte alls :s he-he
vad önskar du dig i julklapp?

- antingen en iphone 4 eller typ pengar/presentkort så man väljer själv vad man vill köpa :)
hur tycker du att en äkta vän ska vara?

- inte ljuger,inte snackar bullshit om en, litar på sin vän,finns där för en, mycket mer men de var några expempel :)


hoppas du fick bra svar på dina frågor,:) kraam

Av Sofie Andersson - 9 november 2011 17:42

halloj! just nu äre kaos i köket, rök överallt ! he-he, så går det när nathalie och ida babblar istället för att se till smöret i stekpannan ;) dagen har varit..usel, eller det mesta av dagen iallafall, just nu sitter  jag och julia och cillar vid tv-n. nice det! :) ida och nathalie får börga om att smäla smör i stekpannan men nu springer dom iväg till netto, glömde taco krydda, för det är taco time! haha,

peace!


Ovido - Quiz & Flashcards