sofieandersson

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Sofie Andersson - 21 november 2011 19:13

hajjoj ! kom hem runt tio över fem idag..he-he från skolan som igentligen slutade halv fyra..pratade lite med snälla samuel och chilla lite på skolan :) har kännt mig febrig hela dagen, är grymt förkyld också :(

Just nu sitter jag och chillar vid tv-n, åt nyss mat. fiskpinnar och potatis blev det, sådär :s hehe..

här ska ni få dagens outfit oxå som jag inte har lagt ut på läääänge..

linne - bikbok

''övertröjja''- stadium förra året.

mjukisbyxor - bikbok


och dagenslåt såklart!


 


tänkte lyssna på den igår men användaren tog bort den ! :'( bigsaadfacehere!


mår inte så bra så så blir inga mer inlägg idag, tänkte ta på mig pyamas,lägga mig i sängen o kolla tv.

hoppas jag mår bättre imorgon!

ha en göbra kväll, kram sofie !

Ovido - Quiz & Flashcards