sofieandersson

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Sofie Andersson - 7 november 2011 21:23

Hejsan, tänkte ha en fråge stund nu tills fredag, sägs om det? :)

fråga hur mycket ni vill tills på fredag! svarar antagligen i ett inlägg eller direkt (aa ni fattar nog).

_________________________________________________________________________


god natt hurrni o cya imorn, kraam

Av Sofie Andersson - 7 november 2011 20:30

 
Av Sofie Andersson - 7 november 2011 20:19

       

  fråga nt varför de é bilder på mitt öga, hehe vet ej själv, gammla bilder :)

ENJOY

Av Sofie Andersson - 7 november 2011 20:05

Hej, kollar just nu på fotbollsgalan, det hackade lite förut med internett så jag kunde inte lägga ut dagens outfit, men here it is ! :)

 

Linne - gina

jeans - cubus tror jag

colleg tröjja - puh, jadå vet inte när jag köpte den xd (gammal)

Av Sofie Andersson - 7 november 2011 16:31

Hej! kom nyss hem från skolan, slutade sent -.-'

och vet ni vad !? DENNA DAG VAR ETT HELVETTE !!!!

Fortfarande skit sur om en grejj igår och lite gräjjer idag, sen i skolan idag på idrotten vart min mobil och min nya parfym stulen !?! och dom nya 2 tvillingarna i vår klass som började idag, doms tellefunker vart ocskå stulna,, faaaan vad hemsk dag! mår piss !. fan ska man stjäla nåns tellefunk och parfym för?! har man ingen själv elr, åååh blir så sur..:@@

hoppas ni hade det bättre?

kraam sofie


Ovido - Quiz & Flashcards