sofieandersson

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Sofie Andersson - 6 november 2011 14:50

fortfarande dåligt humör men inte lika, det börgar gå uppåt..

Så, packat upp en stor låda med kläder och sorterat lite i rummet, wjjuwh! har fortfarade två åderr med lite gott o blandade saker kvar men det tar jag mig an senare :). På kryssningen jag var på förra veckan köpte jag en parfym och mycke tuggumi, lite bilder kommer här !:


 

inge bra bild men jaja..

Parfymen: puma.

det luktar jätte nice!

   

Har ätit kanska mycke som ni ser men bjudit oxå, hehe såklart !

Tuggimi: extra, med fruit taste (stv).   as gött ! (y)


det var de, ni kan ju slänga in en kommentar eller fråga ? :)
Imorn är det skola oxå..-.-' helvette... det roligaste är ju att träffa bästavännerna :D

Av Sofie Andersson - 6 november 2011 13:15

hejhej..mitt humör är verkligen inte på topp just nu..jag är skiit arg !!!..men tar inte upp det här..jag vaknade vid tio över 11 typ, åt fruckost osv.. ska packa upp lite grejjer nu, Cya!

Ovido - Quiz & Flashcards