sofieandersson

Alla inlägg under december 2011

Av Sofie Andersson - 6 december 2011 16:27

hejhej ! sitter och cillar med tjejjerna och hare riktigt gött ! :) skolan har vart lång o tråkit, var skit trött och seg imorse, men ändå nice faktiskt ska jag säga ! var hos tandläkaren imorse också, inte tandregleringen denna gång..haha.. inga hål i tänderna, som vanligt då, mohaha :) har lyssnat på eric saade, volym 2 , robin och  på moa   ryser i hela kroppen av dom röster. så jävla bra!


ha det gött, peace! 

Av Sofie Andersson - 4 december 2011 19:21


Bara ÄLSKAR hennes röst,stil, ALLT !

http://www.tv4.se/idol/klipp - moa lignell - torn



http://www.tv4.se/idol/klipp - moa lignell - wherever you go 




Av Sofie Andersson - 4 december 2011 19:07

Halloj halloj! 

gick upp 8 idag, för jag åkte till sollentuna med tjejjorna för att kolla på Eric Saade !   gaaah! det var så fett ! han prata med mig också :) ha sa bla snygg tröjja :D gissavem jag också typ ''träffade'' ? jo.. Idol Olle :) men jag var föör nervös för att fråga om en autograf.. hehe.. aa, denna dag var helt sjuk-t härlig !

(tröjjan)











(sorry för att den e sné, aotograf ! :D )





peace !  


Av Sofie Andersson - 3 december 2011 18:49

hejsan ! igår åkte underbara Moa ut ur idol , så hemskt ! men är stolt för hennes skull och att hon tagit sig så långt, hon kommer komma så långt !, för det är ju så att 3-an och 2-an kommer längre än 1-an ? :) 

 






Ovido - Quiz & Flashcards