sofieandersson

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Sofie Andersson - 16 december 2011 17:38

Igår ramlade jag i trappan, slog i armbågen,handen/fingrarna och väldigt hå i ryggen, för jag landade rakt på ryggen halvägs i trappa och rullade ner till golvet..hehe så smat är jag.. alltså inge smart alls xp men iallafall så har jag värsta märket nu och är svullen o, knäppt inått buckel och en annan typ blodutjutning breve :s ah verkigligen illa :/

peace!

Av Sofie Andersson - 16 december 2011 17:26

MOA LIGNELL, KOMMER DEN 6/1 TILL TUNA PARK ESKILSTUNA ! :'D ♥♥♥♥♥,


såå jävla glad ! MÅSTE,BARA MÅSTE komma !, är ju nära tuna så klart jag ska ! några av er som ska dit? :)

fast jagvet inte om hon skan sjunga eller om hon ska signera, haha eller båda :) för då kan ju jag kanske ge henne mina vå målningar av henne och typ ett brev (?) vi får se om jag vågar..hon är min största idol :'D

Av Sofie Andersson - 16 december 2011 17:22

Hejsan, har inte uppgraderat sen förra söndagen..läänge sen..förlåt !

Ovido - Quiz & Flashcards