sofieandersson

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Sofie Andersson - 30 december 2011 21:44

Slappar bara vid datan just nu, snart kolla film med familjen, vet inte riktigt vilken men men ..

anders har ju typ hundra filmer så ;) 

lite bilder från igår och idag kommer här :)

    

 


Passar på med dagens outfit också, svarta jeans - cubus tror jag, blus/tunn skjorta från ginatricot och ett linne under från bikbok.(ny) halsbandet fick jag i julklapp.

     


 skriver nog imorgon, jag får se. kram

 


Av Sofie Andersson - 30 december 2011 18:20

Hej, tråkig uppdatering jag vet men har sovit hos Julia två dar, awesome ! Nu gör vi inte så mycket, ska hem snart i alla fall. Imorn är det ju nyår, då blir det 2012 :) kanske blir ett spännande år ? Vad tror ni ? :)Jag är jätte sugen/vill skaffa dreads, men fake dreads isåfall. Lixom om jag ändrar mig kan jag ju borsta ut det ;) men tror jag skulle gillare. En som jag känner skaffa det för ett tag sen, det vart riktigt nice!Skriver när jag kommer hem tror jag.Peace

Ovido - Quiz & Flashcards