sofieandersson

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Sofie Andersson - 17 december 2011 17:29

Nu har jag ätit, det blev fiskpinnar och potatismos, lite sådär..

:)

Av Sofie Andersson - 17 december 2011 16:59

Som ni ser har bästavän madde fixat en ny design, lite jul aktig sådär, snyggt va !?   släng in en kommentar vettja? c:

men nu ska jag äta så brb !

peace

:)

Av Sofie Andersson - 17 december 2011 16:59

Som ni ser har bästavän madde fixat en ny design, lite jul aktig sådär, snyggt va !?   släng in en kommentar vettja? c:

men nu ska jag äta så brb !

peace

Av Sofie Andersson - 17 december 2011 16:29

tjabba tjena hallå !

minnamadeleineparkkila här va, har fixat lite med sossopops blogg,

hoppas hon är nöjd, poss !

http://ensamflickaa.bloggplatsen.se/

checka min blogg också, så är ni grymma ,

adios !

Av Sofie Andersson - 17 december 2011 14:45

Hej hej ! det blev inget 'godnatt' inlägg igår jag som tänkte, datan vart helt flippad. vaknade vid halv tolv ungefär och sen bara chillat i soffan och kolla film,har ätit en riktig go frukost också! äggmacka ! :) sitter fortfarande i pyamas och inte fixat mig alls, hihi det är ju lördag ! 

idag ska det/eller det hålls på köket redan lite kakbak, bla pepparkakor,lussebullar och lite bröd, men vet ej dock om vi hinner allt idag så det blir mer imorgon.nice nice ! tänkte ta en dusch eller bad snart,gött!

kram sofie

Ovido - Quiz & Flashcards