sofieandersson

Alla inlägg under juni 2011

Av Sofie Andersson - 18 juni 2011 20:32

Helloo ^^

Nu har jag kommit på hur man laddar upp youtub klipp /musik på bloggen xd

 så nu tänkte jag ge några/visa låtar jag gillar ! :)

btw: ny header med nya frächa bilder !



Det var några låtar som jag gillade, ha det bra så länge och läs nästa inlägg.

 puss och kram




Av Sofie Andersson - 18 juni 2011 17:01

Hej !

Intertett har krånglat lite,men nu är det bra så nu kan jag lägga upp mer bilder,

som jag sa förut, jag är skit nöjd med mitt löshår!    I LOVE IT !

här kommer bilder:


         Jag vart ganska nöjd med bilderna också, här kommer 2 bilder där jag hjort om dom 2 sista bilderna :)


    


Lägger ut en eller fler inlägg lite senare eller så.

puss och kram alla fina !   

Av Sofie Andersson - 16 juni 2011 21:51

Hejsan hejsan !


idag har jag fixat i löshåret, jag vart värkligen skit nöjjd !!

här kommer en bild :)

  Jag lägger ut mer bilder imorn när det är lite ljusare, god natt i förtid, puss och kram

Av Sofie Andersson - 14 juni 2011 11:42

Yeeaah !


Mitt löshår har kommit, sätter i det på torsdag :''''D

gu vad glad jag är som äntligen får löshår, vill ha långt hår,

 så är det bara !  Jag vart ju så lessen när dom klippte föör mycket förra gången.. men men, dom klippte det som var slitet iallafall !

Löshåret är typ 50-60 cm, blont, sen klipper man ju till det så det passar till håret. Det är clipps på så jag får gå upp tidigare och sätta i det på morgonen nu.

Jag skriver lite mer senare om idag eller något.

puss och kram

Av Sofie Andersson - 13 juni 2011 13:43

Hejsaan :)

Jag ska beställa kläder från halens, plus några smycken så här kommer bider på e jag vill beställa !


                  


Ur läckra eller hur? :D

jag räknade ut lite, blir typ 512 eller mer.. haha..

Av Sofie Andersson - 12 juni 2011 13:06

God morgon eller ska man säga god eftermiddag

 

Idag vaknade jag vid 11.00 ungefär, så sköt att sova ut lite när det är sommarlov! Sen har jag mysit framför tv-n och käkat fruckost,

hjälpt Felicia att pyssla och nu sitter jag hr vid datan :)

Denna vecka kommer troligen mitt löshår, hoppas det är samma färg och så. Sen om jag känner för det ska jag åka och handla lite kläder, eftersom jag har ett presentkort, jag har kollat igenom Halens (klädtidning) och tänkte beställa kläder.

Vi får se hur det blir..


Skriver senare idag om jag kan.


Av Sofie Andersson - 11 juni 2011 22:59

God natt alla söta människor därute ! :)


här kommer en liten bild

skriver imorn, puss och kram !

hihi lite trött xd

 

Av Sofie Andersson - 10 juni 2011 01:07

Hello ! :)


idag var det skolavlutning, så nu e det SOMMARLOV ! yeah !

sen drog jag hem till Anna, maja följde med också.

Vi åkte till ängsholmen och bada, inte såå kallt ;)

( jag och maja var fett smexiga)

Nu sover typ anna och jag ch maja kollar tv och hare bra!

Ska sova snart, so sweet dreams honeys ! love you all !


God natt.

puss

 



Ovido - Quiz & Flashcards