sofieandersson

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Sofie Andersson - 8 juni 2011 16:53

Hejsaan alla läsare


Som ni kan se har jag en ny header på min blogg,

kände för att göra något nytt med bloggen!

Just nu sitter jag och lyssnar på Avril Lavigne- what the hell

som är ganska bra, kollar bdb (bilddagboken)

 och kollar här vid min älskade blogg.♥

 


Av Sofie Andersson - 8 juni 2011 16:30

Hejsan ! :)


Igår var det min födelsedag !

14 bast dårå (y)

Fick presentkort på en av mina älsklings affärer ginatricot, och ganska mycke pengar, mamma bjöd mig att färga håret, och så har jag beställt löshår som en present från mamma. :)


Idag är det min mammas födelsedag, hurra hurra till dig fina mamma!

älskar dig mest av allt på jorden!


bjuder på nytagen bild ^^

 

hejdå sötnosar, skriver snart idag igen!

Ovido - Quiz & Flashcards