sofieandersson

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Sofie Andersson - 24 juni 2011 22:39

Dagns sista hej !

 

Ville bara säga god natt till er därute, om ni inte sover !

 God Natt !

Sov och dröm så sött !   

Av Sofie Andersson - 24 juni 2011 22:19

Hej !

Idag är det midsommar, har inte hunnit lägga ut mer än detta idag, släckten har

 varit här och vi har fira midsommar och så :) det har var jätte roligtniallafall !

Tycker ni att jag ska börga med 'frågestund' här på bloggen,

och dagens 'outfit' igen ?

 har tänkt på det ganska mycket faktiskt.

Så ni kan vell skriven en kommenter elller två? :)

Just nu så myser jag med täcket framför tv-n och datan, eller försöker

 göra lite av varge, sen är det en jädrans stor fluga här inne som

 irriterar mig rätt så mycket..-.-   Hoppas ni har haft en awesome dag idag !

Tror jag kan skriva mer imorn och förhoppningsvis lägga ut bilder på mina nya kläder. Men mobilen håller ju på att lägga av, har ingen laddare här *saadface*

och ingen kamera som funkar, den har ju ramlat i golvet och den dära 'grejjen' som ska åka ut när man tar foton, och garantin har gått ut :s tråkigt tråkigt,  får en ny kamera enligt pappa, hoppas det är snart ! hihi ^^


puss ock kram till er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards