sofieandersson

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Sofie Andersson - 18 juni 2011 20:43

Lägger upp 2 låtar av mia rose, hon är jätte bra !

en egen låt och cover.


hennes egna låt :)


cover =)



puss o kram




Av Sofie Andersson - 18 juni 2011 20:32

Helloo ^^

Nu har jag kommit på hur man laddar upp youtub klipp /musik på bloggen xd

 så nu tänkte jag ge några/visa låtar jag gillar ! :)

btw: ny header med nya frächa bilder !



Det var några låtar som jag gillade, ha det bra så länge och läs nästa inlägg.

 puss och kram




Av Sofie Andersson - 18 juni 2011 17:01

Hej !

Intertett har krånglat lite,men nu är det bra så nu kan jag lägga upp mer bilder,

som jag sa förut, jag är skit nöjd med mitt löshår!    I LOVE IT !

här kommer bilder:


         Jag vart ganska nöjd med bilderna också, här kommer 2 bilder där jag hjort om dom 2 sista bilderna :)


    


Lägger ut en eller fler inlägg lite senare eller så.

puss och kram alla fina !   

Ovido - Quiz & Flashcards