sofieandersson

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Sofie Andersson - 27 april 2012 22:02

Nu är jag helt klar med håret, plattat & flätat ! :) Nu känner jag resfebern i magen lite men är taggad för resan ! Just nu är det paus men jag kollar på Lets Dance. Ska snart gå och lägga mig för ska upp tidigt! Yesyes det var det så länge, peace

Av Sofie Andersson - 27 april 2012 17:46

Kom nyss ur badet, när håret torkar ska jag platta,sätta i löshåret och sen fläta det igen ;) Det är Polen resa imorgon med konfirmationen, så är sjukt taggad faktiskt ! Så väskorna är typ klara, lägger i det sista imorgon innan vi åker. Det kostar jätte mycket att vara inne på internet i Polen så kan inte skriva då eller när jag är påväg, det börjar med 6 timmars buss resa till därifrån vi ska ta en kryssningsbåt ! De är ju gött?! Idag hade vi vanliga lektioner, sen vid ett tiden åkte (jag&dom som ville) och kollade på teater, den hette Jesus Crist Superstar, och den sög.. Enligt mig! Sen efter det stannade jag och några vänner på stan ett tag, köpte en chai latte och köpte en tröja då också som ni får bild på senare! Hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards