sofieandersson

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Sofie Andersson - 23 april 2012 21:06

Halloj! Det var länge sen, jag vet! Jag har legat efter mycket i skolan, gör lite fortfarande med svenskan men jag kämpar på! Som ni ser har jag äntligen gjort om designen ! Så kommentera gära hur ni tyckte att det blev!Ska snart göra mig i ordning för kvällen, imorgon är det frilufsdag. Första passet ska jag träna core, någon jobbig mage/rygg träning, sen lunch,får se vart det blirpå stan och sen ska jag smaka chai latte men bästavän Lovisa,många säger att det är gott så aah vi tänkte smaka på det! Sedan blir det förmodligen styrketräning. Tänkte ta badhuset men min vän som jag ska åka med är sjuk och svarar inte när jag ringer och undrar om hon kommer imorgon..sen efter ''skolan'' ska jag hålla på med svenska, ska läsa ut en bok som jag har mycket kvar, phuu jobbigt! hatar seriöst att läsa men men betygen sätts om 6-7 veckor, tror jag det var..





 Kram på er och sov sött !

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

~ Go youre own way

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

      

Senaste inläggen

       

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards