sofieandersson

Alla inlägg den 25 april 2012

:)

Av Sofie Andersson - 25 april 2012 17:16

Min bror la ut på facebook, tröck för att lyssna och yes den var en skön låt !  

Denna med ! :)

Av Sofie Andersson - 25 april 2012 16:44

Haha lite lång rubrik men men, Halloj på er ! :)  

Först vill jag berätta att jag har sjukt ont ! Hemsk träningsverk, och det blir värre imorgon.. åh självdör i soffan..  Nyss satt jag och spela gitarr, eller gjort ända sen jag slutade skolan, eheh. Dagen böjade på Parken Zoo med klassen och det här kanske jag inte har skrivit men vi har spanjorer och greker som hälsar på, så dom var med också :) trevliga personer där! Först fick vi lite typ ''miljö-snack'' med någon personal från parken, sen fick vi kolla på djuren och fick små fakta om dom ^^. Jag älskar verkligen djur, och sen när dom berättade att många var utrotningshotade osvosvosv,fick jag ett 'saadface', för dom var grymt söta! Jag kanär jag kanske utbildar mig till djurskötare (?) vem vet :)  aja ointressant kanske, men sen efter parken zoo hade vi vanliga lektioner -.-

Här får ni dagens låt & outfit !

Chris Brown - Forever (Boyce Avenue acoustic cover)


  

linne (under skortan) - bikbok

skorta - troor att det var lindex för länge sen :p

trasiga jeans - ginatricot


kram Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards