sofieandersson

Alla inlägg under maj 2011

Av Sofie Andersson - 11 maj 2011 18:35

 EP idag, estetiskt pogran (?)  jag har då dans (y)

Idag fick vi göra en egen liten grupp och dansa några steg och hitta på själva, jag fick vara med Evelina och syrran Nathalie. Vi hade as kul.

*Tror* vi hade *liite* för mycket energi, hahaha.

Vi fick skratt attacker många gånger och Fanny och Malin bah: vad skrattar ni åt? :)

Vi bah: hahahahahhahhahahahah


haha :') hade jätte roligt (y)


kanske skriver senare, har det bra. puss !


Av Sofie Andersson - 11 maj 2011 18:02

     

Ååh! vill ju ha alla kläder/smycken jag kollar på!

jätte fina :)

När man får pengar den 20 så får man nog ta sig en shoppingrunda med någon,

 länge sen faktiskt.

Av Sofie Andersson - 10 maj 2011 20:24

Hej hej

Detta inlägg är från mobilen.

VÄDRET GÖR MIG SÅ GLAD :')

Idag var jag med Stina och Sofia, vi solade massor, zumbade och hoppa studdsmatta.Det var en rolig dag! (y)Men tyvärr hände en liten olycka vid matbordet, en av Stinas hundar bet Sofia :(    Vi får se hur det går..   Älskar er alla bloggare!    Puss och kram

Av Sofie Andersson - 9 maj 2011 16:12

Hejsan hejsan bloggen!

 

jag solade ju förut, fick faktiskt lite färg på mig :D

 

Nu ska jag duscha, sen vet jag inte riktigt,

platta håret troja, eftersom det blir så jävligt stort ! ;o

 

jag skriver i kväll om jag hinner!

ses senare!

 

 


Av Sofie Andersson - 9 maj 2011 15:02

Bilder på väldigt snygga ringar:


  Gillar värkligen denhär ! ;o <3    

Ååh dom vill jag ha !

får vel ta mig en shoppingrunda med någon när man har pengar :)


Av Sofie Andersson - 9 maj 2011 12:31

Hej!

(höll mitt löfte)

Nu ligger jag och solar i det varma vädret! Hissar det verkligen! :)

Skriver senare om jag kan

Puss

Av Sofie Andersson - 9 maj 2011 11:42

Hej alla Gullungar !


Nu har jag fixat bloggen lite mer, nu är jag äntligen nöjjd :)

Lite om idag dåråh:

idag är jag också hemma från skolan, så förkyld !

men hoppas jag kommer imorn.

Jag har bara slappat, tagit det lungt. (y)

Slappar fortfarande,

jag skriver mer idag!

vet att jag inte gjorde det förra gången, men jag fick en glasbit i

foten och var tvungen att hålla på att ta ut den och sen sova :(


Skriver senare idag.

puss

  




Av Sofie Andersson - 7 maj 2011 14:51

Hej alla sötnosbloggare !


Fötlåt att jag inte varit inne på läänge ! *sadface*


Har varit sjuk och inte orkat gjort så mycke, men nu är jag nästan frisk 

Och som ni ser så har jag fixat bloggen lite, en header och fin fina ringar i bakrunden.


Jag lovar att skriva mera sen,

puss 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

~ Go youre own way

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

      

Senaste inläggen

       

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards