sofieandersson

Alla inlägg under maj 2011

Av Sofie Andersson - 18 maj 2011 16:34

Jag gillar min kepps! ;)

Och militär grön, det syns nog, haha.

men bjuder på bilderna!

puss!

   

Av Sofie Andersson - 18 maj 2011 16:01

Hej!

Idag har vi haft coitching (sta?) samtal i skolan,

det var rätt stökit så läraren hann inte prata med mig,

men men..No big deal !

Efter det hade jag Ep, jätte kul som vanligt!

Sen har jag inte gjort så mycket, har mest slappat men är inte färdig med garderoben, gjorde lite läxor och så,

en del ska ju kastas också.


Jag kanske skriver mera senare idag,

 bevaka och följ är ni snälla!

hare bra så länge. puss !

Av Sofie Andersson - 17 maj 2011 17:06

Förlåt att jag inte har skrivit, har haft läxor att göra :(

Idag har jag varit i skolan of curse, sen kom jag hem, åt mellis, tog en elr 2 bilder xd

Och...Nu sitter jag häär !!   jippei!

Men måste fixa garderoben litte branna också, sen drar jag te stadium, har presentkort!

på tal om det !

köpte lite kläder för 1-2 dagar sen,

bilder!

            snygga va?!  

nu ska jag ti stadium, herrå. puss 

Av Sofie Andersson - 14 maj 2011 20:38

Hejsan!

 

Nu har jag varit på Tuna Park och shoppat lite, hittade ingen klänning :c

Men två as fina skjortor och ett par kortbyxor !   

Nu ska jag och syrran iallafall till bästa vännen Lovisa Bäckström, ska sova där och kolla Eurovichen song contest (stavning?)

 Hejja hejja Eric Saade med popular ! (L)

 

Skriver imorn när jag kommer hem, herrå. puss !

Av Sofie Andersson - 14 maj 2011 12:43

Hej älskade bloggare !


Tänker lite på vilken hårfärg jag ska ha i höst igen, nu när det blev vår/sommar så var jag tvungen att färga blont igen eftersom det sliter så mycket annars!

Men jag kanske till och med inte färgar brunt igen?

Jag vet faktiskt INTE vad jag vill ha för hårgärg!

Men något ljust kanske iallafall hade jag tänkt mig.

I kväll tänkte jag göra flätor så jag får fin fina lockar imorn, kan lägga

ut bild på det då.

Sitter just nu här vid bloggen och stumpan Felicia sitter och nördar Super Mario, (gulligt)   (y) Sen efter maten dårå ska jag till Tuna och shoppa lite, bland annat skolavslutnings klänning, inte långt kvar nu!

 

Skriver mera lite senare idag. puss till er från mig sofieandersson!

Av Sofie Andersson - 13 maj 2011 16:58

Gott gott med Powerking !  

    


Idag är jag med Lovisa Bäckström, har jätte roligt! vi gör inte så mycket just nu. Sen kommer min underbara prinsessa Felicia !  

Hon är så superdupersöt !!

gjuder stort på bilden!

 


skriver mera sen, hare bra. puss

Av Sofie Andersson - 12 maj 2011 17:48

Här kommer ett bild inlägg, nya bilder på mig   

ackta! det blir många xd   

kommentera gärna om ni vill!

puss


                 

Av Sofie Andersson - 12 maj 2011 16:53

http://www.youtube.com/watch?v=4xbtsLPIO-k

                     Jätte bra låt! ❤

                                Får mig att tänka att man inte bryr sig om man är töntig eller en Loser,

                                 Som jag kände förut..men nu *im alright*  


                                      Skriver mer senare, puss!


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

~ Go youre own way

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

      

Senaste inläggen

       

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards