sofieandersson

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Sofie Andersson - 9 juni 2012 19:37

I torsdags, den 7 alltså, så fyllde jag 15 år  !! yäää då kan jag cyckla utan hjälm, nejmen haha ! Sen igår fyllde min fina mamma år ! Åkte till pappa igår.. + syrran såklart, och bästavän Lovisa! men ah det alutade men att...vi rymmde hemifrån vid typ kvart i tolv.. lång historia.. 

Ikväll ska jag ha tjejjkväll, vi blir inte så många men det blir gött ändå! Nu ska jag äta riktigt go mat så skriver jag sen !

peace sofie

Av Sofie Andersson - 9 juni 2012 19:34

Ojj, det var ett tag sen huh?   



Jag har verkligen inte orkat blogga, har varit så stressad i skolan och några jobbiga privata grejjer.. men nu är det somarlov och ska försöka blogga så mycket det går ! :) 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards