sofieandersson

Alla inlägg under juli 2011

Av Sofie Andersson - 4 juli 2011 17:05

Hejsan !


Internett har krånglat igen.. -.-


Igår var jag i Parken zoo med tjejjorna och kollade på den absolut sötaste,hetaste & finaste killen som finns, ERIC SAADE !♥♥♥  'älskar han !'

I låten 'still loving you' eller i 'Hearts In The Air' hihi kommer inte ihår, var så inne i hans ögon, (passande) då när jag håller upp fingrarna som ett hjärta, så pekar han på mig,kollar in i mina ögon och ler ! shiit, jag höll fan på att döö!

*DRÄGGEL*

men sen vart jag fett ledsen, för när han skulle skriva auotugrafer så gick han åt det andra hållet, där jag inte ståg dårå :'(  men han sa att han skulle åt mitt håll, men då tar vakterna in honom ! * BIG saadface*


men ska få hans nya skiva - volym 1 iallafall ! :D

han är ju på turné så jag får vel åka dit han är nästa gång och få en auotugraf ;)

bara MÅSTE få en ! xd


puss och kram!


bild på eric saade ! ;* <3

    ¨ååhhh, jag svimmar !♥♥

Av Sofie Andersson - 1 juli 2011 14:03

Hej !


Jag har inte hafft så mycke tid vid datan senaste dagarna, jag har badat och solat en hel del och varit med mina vänner. Verkligen solbränd nu, men börgar bli ganska brun :)

Idag har jag bara slappat och sovit ut, mn tjafsat massor med syrran och mamma...

så är ganska irriterat just nu..

Men skriver senare idag. puss o kram !


buder på bild, hihi ^^


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

~ Go youre own way

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

      

Senaste inläggen

       

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards